niedziela, 16 czerwca 2013

High Five! Plany czytelnicze na wakacje




HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 



Wakacje już tuż tuż, więc pora na ułożenie listy "Must read" ;) Większość moich "must'ów" wiele z Was pewnie czytało, bo są to znane i polecane pozycje. Nie mogę być dłużej w tyle i postanowiłam także się z nimi zapoznać.


Gra o tron - George R. R. Martin

Gra o tron (George R. R. Martin)

Chyba nie muszę przedstawiać tej książki. Kto nie zna jeszcze serii pana Martina, która podbiła świat? Ja. Najwyższy czas to zmienić. Ciekawe, czy książka jest aż tak dobra jak mówią. Strasznie się nakręciłam i już nie umiem się doczekać aż po nią sięgnę ;) Tym bardziej, że udało mi się namówić tatę na jej zakup ;x






Kaznodzieja - Camilla Läckberg
Kaznodzieja (Camilla Lackberg)

Kolejną obowiązkową pozycją jest "Kaznodzieja". Kontynuacja "Księżniczki z lodu" przeniesie nas po raz kolejny do malowniczej Fjallbacki skrywającej niejedną mroczną tajemnicę. Z każdym zapoznanym kryminałem lubię ten gatunek co raz bardziej. Kiedyś pewnie się na niego przerzucę na stałe, ale to kiedyś. Książki mistrzyni szwedzkiego kryminału czekają już na półce i proszą o uwagę. Na szczęście, mama je uwielbia i mamy całą serię. Tak więc będzie co robić i co czytać ;)


Anna we krwi - Kendare Blake

Anna we krwi (Kendare Blake)

Historia Anny Korlov znalazła się u mnie dzięki wymianie. Mam nadzieję, że wreszcie zdołam ją przeczytać, bo już leży i leży... Koleżanka mi ją poleciła jako dobrą młodzieżówkę. Zobaczymy :) Po opisie myślę, że ma potencjał.






Król Kruków - Maggie Stiefvater

Król kruków (Maggie Stiefvater)

Chciałabym go przeczytać ze względu na autorkę, choć sam opis też przyciąga. Ale tyle już się naczytałam paranormali i jak widzę w opisie wzmiankę o dziewczynie i dwóch lub trzech chłopakach, od razu mi się odechciewa. Jednak ta pozycja mnie zaciekawiła, o ile znam autorkę będzie ona fajna oraz ma bardzo ładną okładkę ;)




Wszechświaty - Leonardo Patrignani

Wszechświaty (Leonardo Patrignani)

Jej opis mnie urzekł i chyba nie przeżyję jak nie przeczytam. Takiej powieści jeszcze nie czytałam, ciekawe co zaserwuje mi autor. Nie wiem, co jeszcze mogłabym o niej napisać. Czekam na polskie wydanie, które ukaże się w sierpniu. A, no i okładka... Piękna <3





Oczywiście jest to tylko namiastka moich planów na te wakacje, ale miałam podać tylko 5 więc soory. Czytaliście coś z tego lub macie zamiar? Jakie są Wasze plany?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz