wtorek, 4 czerwca 2013

High Five! Książki czekające na półce




HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami.




Chociaż wszystkie te książki pochodzą z biblioteki, postanowiłam zaprezentować Wam 5, które przentują się według mnie najciekawiej i przeczytam w najbliższym czasie, i (mam nadzieję!) będą to dobre powieści.
Żeby dłużej nie zanudzać, oto i one.


Cmętarz zwieżąt - Stephen King

Cmętarz zwieżąt (Stephen King)


Któż nie zna mistrza horroru czyli Stephena Kinga. Jego powieści odniosły niesamowity sukces i jedną z najbardziej znanych jest właśnie "Cmętarz". Jeszcze nie miałam okazji czytać jego powieści, ale z przyjemnością to nadrobię ;) Oglądałam tylko "Skazani na Shawshank", "Lśnienie" i "Zieloną Milę" i stwierdziłam, że muszę zacząć czytać jego książki.




Siostra - Rosamund Lupton



Siostra (Rosamund Lupton)

Słyszałam wiele dobrego o tej autorce i sam opis jest zachęcający, dlatego kiedy zobaczyłam ją w bibliotece nie zastanawiałam się ani chwili :)







Kamieniarz - Camilla Läckberg

Kamieniarz (Camilla Lackberg)
Kolejną powieścią czekającą na mnie jest następny kryminał szwedzkiej autorki - Camilli Lackberg. Od kiedy przeczytałam z nudów w ferie "Syrenkę" cały czas po głowie chodziła mi Fjallbacka i czyhające w niej tajemnice. Nie ukrywam - pani Lackberg stała się jedną z moich ulubionych pisarek.









Nawałnica mieczy: Stal i śnieg (George R. R. Martin)

Kontynuacja "Stracia Królów" i "Gry o tron" domaga się przeczytania na samym początku! Jest to już tylko formalność, bo wiem że i tak mi się spodoba.  Nie mogę się doczekać, kiedy znowu zagłębię się w pełną intryg i wojen historię Siedmiu Królestw. Brawa dla pana Martina, napisał świetne książki, od których nie można się oderwać i przestać o nich myśleć :) Kolejny ulubiony autor na liście.





Niebo - Alexandra Adornetto

Niebo (Alexandra Adornetto)

Nie mogło zabraknąć na mojej półce przynajmniej jednego paranormal romance. Co prawda trochę mnie już nudzą, ale trylogię trzeba przecież zakończyć ;)










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz