czwartek, 9 maja 2013

High Five! Ulubieni bohaterowie






HIGH FIVE! to nowa akcja, w związku z którą na blogu pojawiać się będą rankingi ulubionych, najlepszych, najbardziej interesujących, bądź najgorszych książek, filmów, gier, postaci, itp...

Dzięki temu zarówno czytelnicy mogą poznać bliżej blogerów, jak i blogerzy czytelników, jeśli ci będą chętni na podzielenie się swoimi przemyśleniami i opiniami. 




A tu ranking moich ulubionych bohaterów :) Oczywiście kolejność jest przypadkowa, bo wszystkich ich po prostu wielbię, tak samo jak książki z których pochodzą *.*



Katniss Everdeen (Igrzyska śmierci) 


Kocham Kotnę za jej osobowość, za chęć wolności, za poświęcenie.. Ogółem za całokształt. Dojrzała młoda dziewczyna, która rzucona na głęboką wodę (i nie chodzi tu tylko o udział w igrzyskach ale też o zajmowanie się rodziną, zdobywanie pożywienia itp) potrafiła dać sobie radę i utrzeć nosa losowi. Jest jedną z moich ulubionych bohaterek, a bez niej "Igrzyska" straciłyby dużo na wartości. 




Jace Wayland (Dary Anioła)

Ach. Jace to Jace i nikomu nie muszę tłumaczyć, dlaczego tu się znalazł ;) Ale mogę powiedzieć, że nie cierpię tego aktora, który będzie go grał w filmie (oh God why?! ;_; ) więc wstawiłam Alexa, który zawsze był i będzie moiom Jace'em <3









Robb Stark (Gra o Tron)

Robb od początku był jedną z moich ulubionych postaci Pieśni Lodu i Ognia, rozdziały opowiadane z jego punktu widzenia bawiły mnie i najbardziej wciągały. Za każdym razem przeglądałam książkę i odliczałam strony do kolejnego. Serialowego Króla Północy także bardzo polubiłam. Choć mógłby być nieco młodszy, mniej więcej tak go sobie wyobrażałam. Młody Wilk był honorowym, inteligentnym i zaradnym chłopakiem, którego nie sposób było nie polubić i dlatego powiem: PANIE MARTIN! DLACZEGO?!  ;_____;




Daenerys Targaryen (Gra o Tron)

Matka smoków jest drugą z trzech moich ulubionych postaci w PLiO, z pewnością także najciekawszą kobiecą. Co mogłabym o niej napisać... Pomimo młodego wieku potrafiła poradzić sobie w trudnych okolicznościach, znosiła brata Viserysa (ten kto czytał, wie jak okropnie ją traktował, mimo to i tak go lubiłam xd), dostosowywała się do obcej kultury i męża, wykazała i wykazuje nadal uparte dążenie do celu jakim jest podbicie Siedmiu Królestw. I ostrzegam George'a: "Nawet nie próbuj jej zabijać!!!"



image
Draco Malfoy (Harry Potter)

I na koniec, jedyny zły charakter w zestawieniu, chociaż znając mnie, potrafiłabym ułożyć takie zestawienie złożone z samych czarnych charakterów (muszę je kiedyś zrobić ;x). Sama nie wiem, dlaczego polubiłam młodego Malfoya, bo jest przecież postacią arogancką, wywyższającą się, rasistowską, podłą, zarozumiałą (można by wymieniać jeszcze dłuuugo wszystkie jego złe cechy), ale i smutną. Uważam, że popełnił w życiu parę błędów i podjął złe decyzje, ale tak w głębi serca wcale nie jest zły. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz